Bokat!

Imorse steg jag upp samtidigt som mathias för att se vad sistaminuten resorna ner till Ronneby imorn kostade, den låg på 632kr, billigare än de var igår iaf så jag slog till och imorn reser jag! dock redan 06.13!! uuuhuuu!:S men får väl sova på tåget! Men det blir något av min lediga vecka iaf! enda helgen sen i maj jag är ledig, om man inte räknar med midsommarhelgen då, men den ska inte räknas för då hade technichus stängt;P

LINA GÖRANSSON SES IMORN!!


Får hoppas jag lyckas hitta någon billig resa tillbaka till Härnösand på söndag, funderar på att ha lite is i magen och boka den sista minuten också:S Får se!!=) Börjar ju jobba på måndag så måste vara hemma tills dess:P

Gick på Sex and the City igår med Frida, Elin, Fanny och Linn:D Galet bra var den,. precis som jag tänkt mig=) satt och skrattade och nästa sekund grät jag, precis som en film ska vara, haha:D

Idag, jaadu då blire nog packning, sen får vi se!=)


Hon och jag resten av veckan!!


Kommentarer
Postat av: Mysan

visste inte att du också hade fastnat i bloggträsket ;)

2008-06-24 @ 12:55:16
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Lina

2008-06-24 @ 17:00:21
Postat av: Lina

TJO på rej pinglan!

hehe va skoj att du kommer ner!! vad överraskad ja blev i morse när du ringde o sa det! :D håller på o städa fint tills imon :P

2008-06-24 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0