Karlskrona idag!

Jag och Lina råkade sova lite för länge igår, så vi hann inte med någon shopping i Karlskrona, för Lina skulle på en tvåtimmars utbildning klockan 4. Så vi bestämde oss för att ta det idag ist;D

Igår åkte vi ist in en liten sväng till Ronneby, kollade lite kläder oså bara, kom hem med en rutig klänning, typ=) Ni får se den när vi går ut någon dag! sedan lade jag mig hemma hos Lina och försökte hitta biljetter hem, de fanns ju inga alls i princip:S tillslut bokade jag en hemresa på söndag runt halv 5, då kommer jag till Sundsvall klockan 4 på natten. Men som tur är skulle Mathias komma och hämta mig;D Lina jobbar på söndag fram till två, men amn får väl sova länge och sen packa lite och göra mig klar, så är nog klockan två när jag är klar=) Sen sliungade lina mitt hår, ännu mera blont! så slapp jag den fina utväxten;) På kvällen såg vi fortboll hos Sanne, mkt mysigt!

Imorn ska vi till Danmark ca 15 pers, Linas pappa är busschaufför och har en buss som vi ska åka i, blir borta hela dagen, ska nog bli kul:D

Pussåhej=)

och btw!!! har ju totalt glömt bort att tacka frippi för den fina bloggen hon gjort till mig:D TACK:D


Kommentarer
Postat av: Frippi

Och en massa, massa hade du shoppat din lilla lus ;) Snart får du ta och bege dig norröver så vi kan mysa lite ^^

2008-06-28 @ 09:16:24
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0