Lååång dag!

Efter en lååång och väldrig jobbig resa kom jag äntligen fram till Ronneby station klockan 4! Lina hade en utbildning med jobbet så hon hade skickat far sin att hämta upp mig! det var inte svårt att hitta honom med hans blåa keps=)

Efter det´lade jag mig på Linas säng när vi kommit hit till Kuggeboda, strax utanför Ronneby=) Frida inspirerade mig till att se lite Sällskapsresan, Lina hade boxen så jag satte igång S.O.S, mkt braa, sen blev det hälsoresan=) och nu har vi snart sett klart Suntrip=) Lina kom runt halv 8 med pizza, namnam! sen har vi bara slöat och sett film, mkt mysigt!=)

Imorn ska vi nog in till Karlskrona och shoppa lite! sen får vi se vad kvällen har att erbjuda=)

"De dem har, de har dem i Las Palmas"

Kommentarer
Postat av: Frippi

Men sötis! Sällskapsresan ftw! Jag, Sara, Anna och Hanna har haft pyjamasparty hos Sara inatt. En stor säng, tofsar på huvudet, fula pyjamaser, nallebjörnar och barntäcken och tjejfilm hela natten. Somnade inte förrän vid fem, du missade nåt! ;)

<3 <3

2008-06-26 @ 11:50:56
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0