Krogen.....eller?!

Det var visst NH ikväll, alla i klassen?? sa vi de? mmm...dock var det visst världens kö redan vid halv 7 så vi bestämde oss för att skjuta upp planerna och bestämma oss senare. Annika och jag gjorde pizza, drack lite vin och jag gjorde glass i glassmaskinen, jamjam! Sedan så kom Ida, Linda, Ida, Jenny hit så vi lyssnade på musik och snackade en massa.

Vi tänkte precis dra ut innan vi kom på att....ingen av oss var riktigt sugen! så ist sitter jag nu här själv och ska se en film på voddler, ska se vad jag hittar!=) skolan börjar 8.30 så de var nog lika bra de som blev!=)

Imorn ska jag och Robin vara barnvakt åt världens sötaste små barn! hoppas de går brabrabraaaa=)

Nu blir de poppisar och film!! PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0