Slödag!

Fick min slödag idag iaf=) Förutom den 1 ½ timmes långa disken...men de var kul!=)
Ida, Linda, Annika, Robin, Robin och Anders var här och åt, sedan kom Ida, Sofia, William och Sara hit innan vi gick tillsammans på Corona, rätt nice men förfesten var som alltid roligast! Gick hem runt 1!

Tentan ja...vet inte allt hur de gick, jag hoppas verklgen på det rätta men man kommer på saker hela tiden som jag vet att jag svarat fel på, eller inte kunde så vi får helt enkelt se hur de blir när tentan kommer tillbaka!

Imorn börjar nya kursen "människans livsvillkor" bara massa seminarium och en hemtenta, rätt soft schema och den ska visst inte vara spec jobbig, känns skönt de iaf! Nu ska man bara komma på någt att äta ikväll....kyckling kanske? Köpte fyra kilo igår....vadå? de var ju billigt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0