Elin är kass :P

Hihu Fanny här som uppdaterar Elins blogg, hon är kaass på att skriva och jag tycker det är så tråkigt att läsa så jag gör mig själv en tjänst och uppdaterar den åt henne ;P Hon är ju så upptagen med att försöka sy ihop ett hål på sina byxor ;D
Ikväll ska hon och Mathias med på Hoffamestro på bygget, ses där!

Elin älskar Tias osv, det skulle jag hälsa ;P

Over and out som det heter.. har jag läst ^^ Vi ska åka till stugan nu och äta mammas thaikycklinggryta, yummie! ;D
Hon är inte här btw men hon skickade med mat när Mathias åkte hit, vi orkar inte laga själva ;D Och frågan är ju, vad har man annars mammor till? ;P;P ok mami förlåt jag var ironisk! :)

Hejdaaaah

/Fanniluran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0