Håkan!

Trodde det skulle vara vanliga tisdagsbygget igår, som alltid, men sedan började det gå rykten..Håkan Hellström spelar på bygget ikväll! Inget man vågade tro på förrän vi fick det bekräftat!! och för oss på skistar och med tisdagskortet gick man in för 100 kr:D woho!=)

Förfest på Kläppen, men åkte in rätt tidigt, var där vid halv 11! Jag Malin och Tove åkte in och hängde tills de skulle börja, snackade med en vakt som Malin kände, han sa att de inte kunnat annonsera om det pga av det skulle vara en hemlig spelning, inge media fick komma dit. Håkan börjar egentligen hans turné nästa vecka och han körde hela repertoaren han har då, så vi fick en 2 timmar lång spelning, precis de han ska ha i sthlm och gbg! Var gryyyymt bra, vi stod längst fram, armlängs avstånd hela tiden, de är annat än en stor arena de=)

Åkte hem efter konserten, stekte fiskpinnar eftersom de inte blev nå max:P (tog igen de idag;)
sov länge och sedan åkte jag med isabelle och tom in till Åre, åkte bräda bort till rödkullen, tog ett åk sen ville vi inte åka nå mer:P de var inge bra i backen, så vi åkte tillbaka till Åre, en krokig väg, åkte som jag skrev till Max, och sen en sväng på Ica!

Ikväll har jag inte gjort så mkt alls, suttit hemma hos Tom och Isabelle och sett film bara, mkt trevligt:D

PUSS ps. LURAN! uppdatera=)

Kommentarer
Postat av: Luran the one and only

Jajaja faktiskt så skrev jag ett kort inlägg imorse men internet var så segt så det avbröts hela tiden =( ska skriva nu ;D

2008-04-11 @ 01:18:03
URL: http://fannysvanholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0