helgen!

I fredags efter jobbet åkte alla liftvärdar från Duved/Tegefjäll in till Holiday club, vi badade ett tag och sen vid halv 8 serverades det en amerikansk buffé, mkt gott! Efter det hade vi bokat banor för att alla skulle spela bowling! började hur bra som helst, men vet inte riktigt vad som hände, fick väl inte ens 10 poäng på andra serien^^ hahah!

När vi åkte därifrån släpptes jag av i Tegefjäll, där hittade jag till vår fina stuga på Alptoppen 4b, efter typ en halvtimme kom Fanny, Tomas, Klara, Reima och Maja dit! och efter bara en (lååååång) timme så åkte jag och Tomas iväg till tågstationen i Duved och hämtade Mathias:D:D:D alla var så hungriga så vi åkt in till Åre och köpte en Kebabmacka till alla, namnam! gick och lade oss ganska fort när vi ätit klart, skulle ju upp och luncha dagen efter!=)

kvart i 11 dagen efter hade tomas släppt av mig och Mathias vid linbanan, sen stod jag där i ca 2½ timme innan vi kunde dra igen, Mathias fick en jätte fin praojacka av emil:P

När vi var klara gick vi ner till staff, fanny och tomas kom, jag bytte om (ungefär då fanny skrev mitt förra inlägg) och sen åkte vi och handlade på Ica! Väl tillbaka i stugan började vi basta jag och klara, fanny joinade efter ett tag! efter middagen bastade vi lite till innan vi drog igång vår lilla förfest!=) Kvar över tio åkte vi med taxi in till bygget för att gå på Hoffmaestro och Chraa!=)=) MYCKET BRA var det!!

kom hem runt 2 kanske, och fanny och dem kom strax efter. Steg upp tidigt för att städa hela stugan innan jag skulle iväg och jobba igen, fick åka skoter den här gången från tege till duved, hade ju ingen bil eftersom maja och reima hade sovit i byn!

bara mös och hade de bra igår, fanny, tomas och klara drog tillbaka till norge runt 2 tiden, de kommer ju snart tillbaka, nästa vecka då hela familia kommer hit!=)

jag och mathias åt och såg film innan det var dags för hans tåg att gå!:(:( tur att de bara är 10 dagar tills vi ses igen!! När Mathias åkt hälsade jag på Lina lite på Renen tills hon slutade, sen gick vi hem, fikade lite och Lina slingade mitt hår! mkt fint tycker jag!

nu snöar det:( vill ha vååååår nuuuu!!! jobbar bara 7 dagar till! om jag inte fåt någon xldag att ta ut så jag får betald ledighet, då äre mindre;) men ska försöka få till att få dem efter att jag slutat, om jag inte tar dem nästa helg!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0