Hemma!

I söndags eftermiddag kom Fanny och mathias till duved, efter att jag städat heela dagen, staff blev såååååå fint! NU kan man bo där;) Fany kunde inte åka med något tåg så jag och Mathias fick skjutsa henne till Trondheim, kul för Mathias som aldrig varit i Norge:P Fanny kom på färjan ca 2 min innan den gick, vi åkte till fel pir först, haha!

När vi kom tillbaka till Duved packade vi in de mesta av mina saker i bilen, sedan gick vi och lade oss, vaknade tidigt i går morse och packade in de sista i bilen, och storstädade i rummet som skulle avsynas senare. Vi lämnade Duved strax innan 12 och begav oss mot Östersund för lite Pizza. Blev lite stopp överallt för att säga hejdå till många, usch inge kul alls, saknar Åre redan! men mest folket!!!

Kom till Sundsvall runt halv 5, gick och åt middag med Emelie och Robin där:D Sedan efter 6 någongång åkte vi till Härnösand! Inte roligaste kvällen för de mesta jag fick göra var att packa upp alla saker, wiiihooo^^
Idag äre mest tvätt som ska fixas, men mamma är snäll och har fixat massa va de redan=) hihi!

Valborg imorn, känns som att de finns mycket man kan göra, men jag är redan bortlovad till Sundsvall dit jag och mathias ska hem till martin med han, Emelie, Robin och Victor (WIE). Vet att de finns massa andra ställen jag vill åka till, som hem till dig Frippiiii!! men de kommer andra dagar vi kan festa även om de inte är valborg:P

Nu ska jag handla för att sen åka hem och fixa klart allting så de är rent och fiiint=)

PUSS

Ps. Frippi! jag kanske måste be dig om en tjänst att fixa till min blogg litegranna? (a) <3


Kommentarer
Postat av: Frippi

hahaa, är du riktigt snäll så ;) hur vill du ha den då? :p

2008-05-01 @ 12:49:40
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0