Länge sedan!

Alltså, jag har försökt, tro mig! men sist jag fös´rsökte skriva så skrev jag två stycken, men ingen av dem kom upp, så jag gav helt enkelt upp=) men ska ge mig på ett försök nu, mkt har hänt sedan sist, men hur kul är det att skiva om saker som hände för två veckor sedan?;) jag var hemma, det var jätte kul, har provat min nya snowboard, kanon! osv osv=)


Igår var det nog den härligaste dagen på jäääkligt länge, var några plusgrader, STRÅLANDE sol och nästan ingen blåst allt, helt perfekt väder!!! så jag, Lina, Tova och Jenny åkte ut i backen, tog något åk innan vi kom på att solen var som bäst nu, så vi åkte ut i västra paradis, ut på fjället, där träffade vi Sven och Andreas vid skoterhuset, som satt och gonade sig i solen på arbetstid;) Där innne i stugan hittade vi en liten soffa, hihihi! tog ut den och ställde den mot husväggen, gaaaaalet bra!:D satt där i över två timmar, smörjde in oss med "svart på en kvart" och bara hade det gott!

efter två timmar åkte vi ut i backen, Tova och Lina skulle och jobba så det blev jag och Jenny som åkte, och fy fan va kul det var! var ganska uppåkt men det var så mjukt i backen, varje gång jag kom ner så sken jag mer än vad solen gjorde...okej men nästan! hoppade runt så mycket vi bara kunde av tiden som var kvar innan de stängde!
Sedan satte jag och Jenny oss och mös utanför personalrumme med en glass innan Pelle kom och hämtade oss, så åkte vi in till kabin där massor av andra skistaranställda stod och väntade, sen åkte vi upp på skutan där vi skulle ha personalåkning i 100-metern! var inte alls nå kul fakiskt, stenhårt, dåligt pistat och ja, fick mig ne rejäl vurpa, det känns i min axel idag faktiskt:P men hamburgarna var goda;D

Sedan blev det direkt hem, dusch och göra sig iordning, sedan kom de massa folk och vi förfestade tills klockan var 12, då åkte vi in till bygget, jag stod längst fram på Lillasyster och hoppade, mkt mkt braa=) vid två gick vi till Max och vid halv fyra var jag hemma=)

det var väl min dag, förutom att det var första april, och jag lurades lite, hihihi, lurade både Mathias och pappa att jag fått åka in till HC med ne stukad handled, stackarna:P sen var det och 7 månader med Mathias som måste uppmärksammas:D:D::D:D: <3<3

så luran, nöjd?;)

PS. bilder finns på elinsvanholm.bilddagboken.se  !!!

Kommentarer
Postat av: Fluffii, eller nåt?

Jaa men menaru ;P Bara att fortsätta skriva nu, och du har inte skrivit nånting om vad som händer i helgen? ;D

2008-04-02 @ 12:28:45
URL: http://fannysvanholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0