sol och hemgång!

Verkligen haft strålande sol hela veckan! grymt fint väder VARJE dag! åkt upp på toppen av skutan varje dag, cirkulerat i tväråvalvet, stendalen och lite i ullådalen, samt "rappet" backarna vid vm8an! har fått en fin färg på ansiktet igen, och händerna är fina, förutom den rand som finns vid tröjkanten, haha:P

hela veckan har gått fort, har sagt hela tiden att vi ska hem till den 3e maj ungefär, förutom de som tidigare sagt att de ska hem tidigare. Jannie, ingela, sonja och veronika drog igår, idag drog beccis, tova och lina :( sen imorn så drar pia, sön, mån drar jag malin elin. sen sticker moa till tott och bor där, johan drar till kläppen, så kvar blir väl typ...inga?

som jag skrev så ja, jag flyttar hem på måndag;) haha! jag och mathias försökte verkligen överraska varandra, ingen förutom fanny som kommer upp med bilen på söndag visste tt jag skulle hem redan på måndag, men så sa mathias till henne att han tänkte följa med och stanna här några dagar, vi fick blåsa av allting! så tokigt de kan bli=)
men han kommer ändå  upp på söndag så åker vi tillsammans till härnta på måndag=) med lite pauser i ö-sund och sundsvall:D

imorn är det skutskjutet, jag är med och tävlar, bilen är min!!!;)
hade en träningsåk idag, de gick rätt bra, förutom att mina muskler i baklåret upp mot rumpan inte höll med, satan man fick typ kramp:P får hoppas de inte sitter någon träningsvärk där tills imorn:P haha! men de blir nog kul, är i samma lag som manne, johanna, johan och karin, är kul att bara säga att man ställt upp iaf=)

och btw! EMMA OCH FRIPPI!! välkommen heeeeem:D (i förväg, lär inte hinna skriva något mer innan ni kommer hem..typ inatt?:O ) då seeees vi på måndag, hoppas jag ?=)

nej nu ska jag, jenny och pelle iväg på kläppen och umgås lite=) är linda bengtzing på bygget ikväll, men tror inte att jag tar mig råd till de:P blir väl kanske en 300kr med allt inräknat, inte den budgeten jag har för denna månad!

men kanske, kanske inte är jag hmma nästa gång jag skriver, fullt upp nu! skutskjutet och utgång imorn sen storstädning av staff på söndag=) 

PUUSSS!!



Kommentarer
Postat av: Frippi

TACK :D
Fan vad nice att du kommer hem snaaaaaaart :D:D luncka pa tisdag kanske? ;)

2008-04-26 @ 14:36:24
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0