5 Dagar kvar!!

Om fem dagar åkerjag och Mathias till Cypern! längtar som fan:D Jobbar nu varje dag också så det får väl tiden att gå lite snabbare=) Dock hatar/älskar jag då man ställer klockan för tidigt, jag steg upp nu och trodde jag hade 20 min på mig innan jag skulle ner på stan och börja halv 11, men icke, det är 1h 20 min kvar! KUL!! Men då tänkte jag passa på att blogga och krypa ner hos Mathias en liten stund till! Skönt när man har en liten större säng här hemma hos mig ist för hans mindre;)

Visstja! VI var ju och fiskade förra veckan! har äntligen lyckats få in en bild på finfirren (abborren)jag tog! vägde ca 1,3 kg och de är inte så lite de;) Jag ser inte så fräsh ut kanske, men stotl är jag;) Mathias och jag lagade till den dagen efter till lunch, mycket gott!;)


NU ska jag krypa ner hos Mathias igen, och räkna ner minuterna innan vi åker på söndag kväll! drygt att sova på natten på en buss för att sedan stiga upp kvart över 5 och stressa iväg för att hinna checka in! Men utan förseningar så kommer vi fram på måndag kvart över 12 vid lunchtid alltså, sedan åker vi hem kvart kvart i 11 på kvällen den 1 september=)

btw: jag har permanentat mig=) blev inte så mkt lockar jag hade hoppats på, inte än iaf! men volym har jag och I like it=)
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0