Mera jobb

Mina dagar har fyllts med jobb från technichus och sen har kvällarna varit fyllda (oftast) med olika aktiviteter, vilket gjort att jag inte orkat skriva någonting!=) Jenny ringde just och erbjöd mig två veckors jobb till, den här veckan och hela nästa=) blir två dagar ledigt på två veckor, men det är pengar och jag får ju sova till 12 de flesta av dagarna, men jag är nöjd!=)

Igår var jag och mathias och badade/simmade, det var så  grymt skönt, jag älskar att bada:D slog honom också i djupdykning då jag kunde ta upp ringen från botten men inte han, okej han hade linser i så han kunde inte se den, men jag vann ändå;) Sedan blev de kräftskiva hos Linn, mumma!!:D Mera kräftor tack!!

Ikväll ska jag, mathias och pappa åka och fiska i Hundsjön vid jaktstugan där!=) har längtat hela sommaren! Ska jobba till halv 4 idag bara för att vi ska hinna iväg!!

Nu ska jag snart iväg och äta lunch med Linn och Frida! Blir nog Kanal Cafét!

tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0