Flytt imorn!

Såja! då har man iaf koll på vad som ska packas, nu ska jag bara ta mig i kragen och göra det också! Har ingen ork till det just nu:P sitter i telefonen för att prata med kundtjänst på tele2, mitt mobila bredband ska jag ha kvar den här säsongen också, men fan va less jag är på att det dör hela tiden, kan sitta mitt i en konversation så dör internet och jag kan inte bara connecta igen utan måste da ut det och sedan koppla in allt igen. Sjukt drygt! får se vad de kan göra åt det=)

kan ju skriva om kvällen igår, var ju på casnot i sundsvall och såg stand up med Mikael Koppelman, André Wickström och Tomas Järvheden. Grymt kul:D men kan ju lika gärna länka till fannys blogg där hon redan skrivit om hela grejen, drygt att upprepa! Kan tänka mig att de som ändå läser här brukar kika in på Lurans blogg ibland också;) fannysvanholm.blogg.se är det iaf=) De som vill kan ju också kika förbi på Mathias blogg också, han uppdaterar väl kanske inte så superofta men för de som vill;) Stinaskyckling.blogspot.com  <3<3

Ikväll blire "låt den rätte komma in" på bio, läste boken för några veckor sedan, den var så sjukt bra så hoppas bara att filmen kan leva upp till mina förväntningar för den har ju fått grymt bra kritik! Ska kika på den med Carro, Fanny och Lisa! Mumma med popcorn och cola, det ska det vara på bio!!
 
Nu ska jag snart förbereda maten iaf, blir underbar rostbiff med potatisgraäng, yummie:D
Vet inte riktigt vad som händer efter bion, men ska upp och köra bil junt 9 imorn så det blir lugnt! Blir en sväng förbi birsta där det ska inhandlas lite grejer innan jag kör vidare mot Åre:D Fick en liten julklapp av Jenny och Karin på jobbet idag, och den skulle absolut öppnas så fort jag kommit fram, låter lurigt! Får lov att hålla mig tills dess! hihi!

Dags att laga mat! TJIPP!

Kommentarer
Postat av: stina

naaw, stinaskyckling! haha:D

2008-12-05 @ 18:21:21
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas resan upp gick bra babe!!

2008-12-06 @ 21:38:38
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Frida

Är det inte dags att slänga in lite bilder på ditt nya place och premiäråket nu? :) Det har du allt tid med ;) Var det idag du började jobba? Hur gåre? :)

2008-12-10 @ 15:08:52
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0