Redo för backen!

Köpte ryggskydd förra veckan och idag blev det dags att hitta nya skidkläder! Det gick bra och jag kom hem typ 3100 fattigare men de var de värt!=)
Här har vi n bild på jackan (både jacka och byxa är Burton)



Båda köpte jag i storlek large, mkt skönare med loose fit och skönare att åka i! woho:D snyggt va?;)

Två dagar kvar till jul, men har inga som helst julkänslor och de känns faktiskt ok, jag ska inte fira jul förrän i helgen så får ta det då ist! Åker hem direkt efter jobbet på torsdag, sen tror jag att de blir en sväng föbi sundsvall för att hälsa på Emelie och kanske pojkarna också om de har tid! Har ju planer att gå ut med dig också frippi? vi får se hur de blir med allt! Ska förbi Mathias mamma på fredag innan jag åker vidare till stugan också för att ha lilla julafton då och mys hela helgen innan jag åker tillbaka hit på söndag=) Fanny och Linn kommer upp och firar nyår här med mig, ska bli sjukt kul att visa dem hur jag har de och de jag bo med. Har varit så grymt förkyld hela helgen, ingen feber som tur är så jag har kunnat jobba men ont i halsen, snuvig hängig och hela köret, men ska ta och pigga upp mig så jag kanske kan gymma imorn, vi får se! Ska handla julmat för typ 20 pers imorn så de kanske inte finns tid till någon träning! Fick dagens träning när jag fick med mig Ida och jenni ut på offpist i duved idag, galet kul nu när de kommit nysnö och med nya brädan. Min förra var så tung och hård så de var inte det lättaste att åka offpist med den! Men nu gick de mkt bättre, fick bara ta av mig och gå typ två gånger, asbra=)

Nu ska jag ta och se vad resten av gänget gör innan jag ska sova!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0