Det blåser, men inte här!!

I princip allt inne i Åre är stängt! Ullådalen, Rödkulleliften, Vm8an, Godolen, Kabinbanan, Tväråvalven, Tusenmetern, Tottliften, Högåsen och sadelliften! Hos oss stod Linbanan fram tills nu då den öppnat igen! Hörde på radion att det aldrig varit så mkt folk i tege som idag! Haha, då var de tur för Blondie att vi kunde öppna linbanan igen=)

Igår kom jag hem, stekte kyckling och åt potatissallad till, sedan sov jag en stund och när jag vaknade av att Mahias ringde så gick jag in till Maria och såg på Sunes jul! wohoo;P Såg på det någon timme och sedan gick jag och lade mig igen! Slösöndag:D Dumma Johan om låste in oss i Marias rum också! Han satt en bokhylla eller något utanför så vi inte kunde få ner handtaget! SHYSST!;)

Idag är det lugnt! strul med lunchare bara så min lunchare har inte börjar luncha min, johans och mannes liftar! Får se vart han börjar luncha sen=) Lite småhungrig men vet inte alls vad ja ska äta:S kanske lasagne?:D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0