Första!

Dåså, då var det dags för ett första inlägg!

Har precis fått igång internet som jag varit utan i nästan en vecka, mitt SIM-kort hade gått sönder, hur kan man ju fråga sig när det legat i dosan hela tiden, men jajja! NU är det tillbaks iaf! Och btw! TACK Frida för den fina bloggen du gjort till mig!=)

I helgen var jag hemma för andra gången sedan jag flyttade upp hit till Duved. Kändes grymt skönt att f komma hem och träffa alla, att få säga hejdå till flickorna som åker till Thailand om 12 dagar (grrr!!) att få pussa på Mathias (som jag förövrigt saknar varje sekund av mina dagar här uppe) att få god mat av mamma och pappa och ta det lugnt några dagar! Men som vanligt går tiden superduper fort när man har roligt så vips var jag tillbaka här uppe igen, i min Bylift och snön!

Igår var det fest, Bygget-Tisdag! Jag var med på förfesten men var inte ett dugg peppad så kände istället för att sova eftersom jag skulle upp och jobba halv 9 idag! Inte lätt att vara festsugen så:P Ikväll blir det som de brukar bli onsdagkvällar, INGENTING! alla tar det lugnt, kanske ser på någon film, umgås lite i köket eller så sover många:P

Jag kanske inte kommer bli ett sånt bloggfreak som en viss Frida Källström (love!) men ska iaf försöka uppdatera den här så ofta jag kan! ganska enkelt att slänga in ett litet inlägg när man sitter i liften och det inte är nå folk!;)

Imorgon är det 2 saker som händer. Det är Alla Hjärtans Dag (som jag inte får tillbringa med Tias:/ ) och så fyller supersara 19 år;D Grattis vännen!!! Har köpt en liten present till Mathias också, och även om det är den 14onde efter klockan 12 så blir de ingen paketöppning förrän imorgonbitti;)

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till första inlägget, haha :)
det är ju värsta draget på staff ikväll elin, märker du inte de?! hahah :D

2008-02-13 @ 20:37:51
URL: http://eemely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0