Morgonstund har guld i mund^^

Tror inte det va!?

Vaknade 05.48, två minuter innan klockan ringde, usch vad less jag blev! bara att stiga upp och bege sig upp mot hamre för att stå på Nyhléns morgonträning *gäsp*

Har nu lyckats ta mig ner till by och sitter här och myser, just nu skiner sole, även om vädret lovat snö hela dagen? jajja, det stor att det skulle snö runt 12, så 2½ timme har de på sig att få bort denna nästan helt blåa himlen;)
Igår var det iaf kanooo väder, såklart så jobbade man!:/ Och dum som jag var så hade jag inte med mig några skidor eller en snowbaord så jag skulle kunna åka nåt åk! Men idag!! då jäklar blir några åk iaf=) ska upp och äta först bara, skidor blir det idag=)

Om en vecka får jag träffa den här snyggingen:D:Dimage5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0