Skoter och Linbana!

Idag fick jag ändra mina planer på en lugn dag i byliften, Cattie är sjuk och det blev jag som fick ta över hennes plats i Linbanan! Det var mycket folk och det blev en heldag nere på dalstation, pojkarna (Mattias och Peter) tog så bra hand om bergstation så jag slapp den!;)

På lunchen fick jag mig ett åk, fick prova på mina skidskills ner till Byliften där vi möttes upp för att grilla lite korv och mysa det vi hann på vår lilla timme! Anton som visade sig nere i By bangade såklart inte på lite korv han heller!:P

Tillbaka i Linbanan gick dagen rätt fort, dagen avslutades med en avpatrullering och en utvärdering av Skistar "so far" ;) Väl nere på Staff hann jag knappt komma innanför dörren innan vi skulle iväg till Kläppen för lite skoterkörning!

Fick åka taxi upp till Ullådalen, sen släde efter en skoter bort till en stuga på fjället, sen fick vi sätta oss på varsin skoter och köra hela vägen ner till Kläppen igen, wiiihooo va kul de var:D Gratis åkning på fjället tackat man knappast nej till, det lär bli mpnga fler gånger när de behöver hjälp att få tillbaka skotrarna efter deras olika skotersafaris!=)

Nu ikväll efter skoterkörningen har vi sett på let's dance...som vanligt;D och nu innan resultatet sitter alla och myser på olika håll i huset, trevlig fredagkväll tycker jag! aldrig fest här på helgerna...STOR skillnad från hemma! Dock går vi ut söndagar och tisdagar, (dock mest tisdagar) och sen också andra dagar när vi känner för det!=)

Nu väntar ja på att finaste ska ringa:D HELT GALEN I DIG MATHIAS!!:D


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0