SNÖ

Just nu faller de grymt mkt snö ute, prognosen för igår stämde idag istället! ser så fint ut, och jag kan inte se längre upp än till nedre delen av Hamre! Ännu mer isolerad än vanligt:P

Hade lunch för ett tag sedan, sedan började det snöa på riktigt, var nyss ut och borstade bort all snö känns det som, men inte märks det ett dugg^^ Spelar nästan ingen roll hur mkt man sopar bort, de tar två sek. innan allt är borta igen! haha=)

Gick på Ica när vi slutat igår, sedan skjutsade s
nälla Pelle upp oss till Jennys stuga, jag lade lite kotletter i marinad, sedan satte vi oss och kikade på "deal or no deal", tokigt spännande;) Efter en superdupergod middag med kotletter, bea och potatissalad väntade lite vnner och simpsons, hade inte orken att välja fram någon film=) Slutade med ghost whisperer till klockan tio, sedan gjorde vi oss klara, jag dötittade på nån köksserie från usa, fastnar så lätt^^ i väntan på att Mathias skulle ringa=) Sedan sov jag så gott och vaknade inte av stormen (?) som Jenny sagt lät som att den skulle välta hela huset, haha! Mys med snö nu iaf=)

Ikväll blir det pizza med Tova och Lina, sedan Let's dance..som vanligt:P

Bokade biljett hem igår, ses snart älskling:D <3

Såhär klart är det inte idag iaf!
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0