Trött!

Igår var den jätte härlig dag här i Duved! Hann med flera åk på lunchen och dagen gick faktiskt rätt fort!
Väl hemma blev det abra att byta om lite innan jag skulle iväg igen! Jag, Nathalie, Rebecca och Pia skulle och lasta ett ton hö där Nathalie har sin häst! TUNGT!

Efter vi var klara med det så tog vi in hästarna och tog han dom dem lite innan vi åkte till Ica i björnänge och handlade lite gotta! Sedan åkte vi vidare till Undersåker där Rebecca bor, så gjorde vi pannkakor och åt dem till Melodifestivalen! Pia somnade direkt:P Efter det var det dags för lite film! "Se upp för dårarna"! Då somnade Nathalie också, endast jag och rebecca var tappra nog att vara vaken tills filmen var slut!

Imorse vaknade i av att Pia väcker oss med ett hurtigt "gomorron!!!" och jag ser att klockan är kvart över 6 bara...bara att dra täcket över sig och sova liiite till! Kvart i 7 steg jag upp, vi åt lite frukost och sedan begav vi oss mot stallet igen! Gav dem mat och lade på täckena innan vi gick ut med dem i hagen!

Nu sitter jag här, har precis dragit igång liften! det är ca två plus och duggregn! USCHA!!!:(
Har iaf en godispåse och lite cola jag kan gotta mig med! Blir nog ingen snowboardåkning idag på lunchen:P

Grymt tråkigt att jag inte kunde vara med de andra flickorna på fridas 20-års fest igår!!! :'(

Mathias! miss u!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Saknar dig också! Men inte många dagar kvar tills du kommer :D Puss!

2008-02-17 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0