Vart kom du ifrån!?

Kom hem igår kväll! Mathias visste ingenting, jag sa till honom igårkväll att jag skulle på bio så jag kunde inte prata med honom sen när han skulle sluta utan jag skulle ringa honom sen! Vid elva ringer jag o9ch vill sova på en gång för jag är så trött, sitter egentligen i bilen och vill säga godnatt så vi kan åka till Härnösand utan att det ska låta av bilen:P Han blir lite småputt för att jag inte vill prata, hihihihhihi!

Väl framme smyger jag fram till hans dörr, tar nyckeln hans mamma och min mamma fixat till mig, låser sakta upp dörren och smyger in, Mathias som sitter och tittar på skräckfilm blir skiträdd och tror att det kommer en inbrottstjuv eller en mördare (typ) jag går in i vardagsrummet och först då ser han vem det är:D

Han var rädd, överaskad och så glad:D Busbus!!!

Han trodde hela tiden att jag skulle komma hem ikväll till 9 då han slutar jobba, men icke! jag fick som tur var byta med Johan så jag kunde åka hem en dag tidigare, wiihoo:D så nu sitter jag abra hemma och väntar på att han ska komma hem från jobbet! Får se vad jag ska göra tills dess!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0