Sol föröver!

Blir så glad när man ser vädret och att de ska bli kanonvarmt och sol fredag och lördag, har turen att vara ledig då, får passa på att kanske få lite färg på sig?=) man får inte direkt någon färg när man står inhomhus och jobbar^^

Ikväll kanske det blir en sväng till Skeppet, Frida och Linn och kanske nå fler tänkte ta en sväng förbi där, dricka lite öl och så, vi får se om jag orkar eller om jag joinar min febrige pojkvän i sängen för en film! Man måste ju pyssla om de som är sjuka=)

LÖNLÖNLÖN snart! Fick en rätt bra lön för den här månaden så får ta och lägga undan nu så jag får råd att åka iväg i slutet på augusti med Mathias, och kanske i spetember med flickorna om pengarna räcker till det med!

Svårt det här med hösten, Mathias åker förmodligen till kanada i början av November, och jag har börjat fundera på att stanna här i Härnösand i höst och jobba på technichus och förhoppningsvis något annat ställe så man kan leva lite. Har också börjat fundera på att åka till Åre en säsong till, de är inte de lättaste beslutet för de är mkt som väger både för och emot. Vi får se vad jag bestämmer mig för, har ju fram till September på mig =)

tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0