Sommaren snart slut?

De känns som att tiden bara rinner iväg, de var jätte länge sedan jag kom hem från Åre, men ändå inte. man såg fram emot Gatufest och Stadsfesten, och nu är båda över! Finns inte så mkt mer att se fam emot i sommar, jobbar ju fram till 10onde Augusti, sen vet jag inte alls vad det blir, antingen utomlands med Mathias då eller senare, sen jobb? Eller Åre igen? jag vet inte alls och de känns förjävligt! Får hoppas att de reder ut sig snart iaf=)

orkade inte med något festande igår, drack litegranna men sen vart jag less:P Gick inte in på Stadsfesten heller för de blev så sent, kändes inte värt att betala 100 kr när de bara var 1½ timme kvar typ=) Fick iaf träffa mattooo utanför kajjan:D Har inte träffat honom sen valborg!!:(  Sen träffade jag på lite annat folk innan jag tog mig hem=)

Jobb nu hela veckan, ledig fredag, sen lyckades jag få ledigt på lördag också då mathias fyller år, har lyckats få fram en jävligt bra present:D hoppas jag iaf:...:P

TJIPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0