Stadsfest!

Nu är vi på förfest hos Malin som fyllde 19 för några veckor sedan=) hon fick några fina grejer från bodyshop och en mixer=) hemifrånflyttad som hon är:P

Ska ner på stan sen, jag vill nog helst se brolle men de andra är rätt inställda på E.M.D så de blir nog de med=) 
har varit jätte duktig och cyklat fram och tillbaka till Hårsang nu två dagar i rad, de är iaf 6 km fram och tillbaka=) var riktigt jobbigt andra dagen, men eftersom jag har jäkligt dålig kondition så de är inte så konstigt:P musklerna orkade men inte lungorna:P Får nog ta och börja cykla lite oftare=) eller springa, dock tycker jag bättre om att cykla eller gå=) aldrig varit en gå människa, mest pga mina fötter, har ju en sjukdom som heter hallux valgus på mina fötter som enkelt betyder att mina stortår växer inåt, gör mkt ont om man går eller springer, men jag ska väl få de opererat någon gång i framtiden?=)

nu är de tillbaka till förfesten där de laddas med massor av musik, just nu spelas Hoffmaestro och Chraa=)

TJIPP!



PEPPPPPPPAAA!!! / malin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0