Tråkigt!

Finns inte så mkt att göra när de är dåligt väder ute och man är trött efter en dag på jobbet. Vill egentligen bara lägga mig och sova, eller se en film..men då är problemet att jag inte vet någon bra film att se! jag vill ha någon i stuket med 27 dresses, eller What happens in vegas...tips? jag hade lust att se Mamma Mia på bio ikväll, men har lovat mamma att vänta och se den med flickorna i familjen nästa vecka när ida kommer upp, får väl hålla de då:P

Shoppade lite nödvändiga saker idag, har färgat ögonbryna lite så köpte sån färg och en noppare (så de inte skulle se helt galet ut) , en flytande eyeliner och en penna, ögonfrans böjare, min förra gick sönder och knipsade istället av en del i mitten av ögonfransraden! :( Men de håller på att växa ut nu så de blir bra snart igen=)

Stadsfesten i helgen, kan nog bli kul!=) ska till Malin på födelsedagsfest på fredag och lördag får vi se om de blir middag på stan eller någon annanstans;) End jag känner för att se egentligen är typ brolle! men vi får se va de andra tjejerna vill se, hade grymt kul förra stadsfesten iaf;D

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0