Dagar

Så många dagar!
Det var 84 dagar sedan jag flyttade hit
Det är 62 dagar tills jag flyttar hem
Jag och Mathias har varit tillsammans i 185 dagar
I 84 dagar har jag saknat mathias

Nu är det lite vår i luften fortfarande rätt kallt men det är iaf soligt idag=) Norrland har fått sportlov men de märks knappt de jag har här nere i min lift är brittiska nybörjare på skidor, varför är de så mkt trevligare än alla de svenska människor jag träffat på? Iaf majoriteten!

Hade en sån superhärlig helg med Mathias, vi var i sundsvall i fredags, fixade håret hos Malin och träffade Emelie och Robin ett tag på stan! På kvällen såg vi på Let's dance och bara mös=) I lördags tog vi en lång sovmorgon, sedan gick vi en svng på stan, sen hem till mathias mamma och hälsade på innan vi åkte tillbaka till mathias för att se hockeyn=) På kvällen var vi ut, kul att träffa massa folk och få gå med mathias på krogen för en gångs skull:P

Igår åkte Mathias till Vemdalen klockan 7 på morgonen, var inte alls nå kul:( Fick sova kvar och stiga upp för att sedan åka hem och packa ihop lite saker innan tåget gick klockan 2!
Ville inte åka tillbaka hit om jag ska vara ärlig, tyckte det var så sjukt jobbigt att behöva åka ifrån Mathias igen, och att behöva sitta i liften hela dagarna när den personen jag vill ha mest inte finns här.
Nu när jag väl är på plats känns allt mkt bättre. jag får iaf träffa Mathias nästa helg då han kommer hit och hälsar på=) Han ska fira med mig att jag fyllt 20:D sedan träffar jag honom kort därefter när jag åker hem vecka 12=) 

Och som sagt så jobbar jag baar 6 veckor till, och två veckor efter det är ja hemma igen! Bara att försöka njuta så mkt som möjligt av tiden som är kvar här, snart är jag hemma igen, och får en hel sommar tillsammans med mina flickor som kommer hem från Thailand strax för mig, och med mathias, såklart!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0