En dag kvar!

Tills Mathias kommer:D längtar!!!!!!!!!!!!!!!

Igår var en bra dag=) blev grattad hela dagen av massa folk! Åkte in på byn med Ingela och Elin strax efter lunch, köpte ett par solglasögon och åt lunch på Sibylla hos Tova! Sedan vid halv 3 så gick jag och Ingela ner mot Holiday Club, kollade på lite kläder på skidåkarna, jag köpte en fin tröja till mig själ, sen efter 3 kom Rico och Pellehamre dit så vi gick och badade;D sedan åkte vi hem vid 6, lagade mat och sedan gjorde vi tårta!=)

Fick en present igår, fina örhängen av Fanny som hon lämnat kvar när hon var här för typ 6 veckor sedan:P HÖLL mig faktiskt fram tills igår att inte öppna det *STOLT*

GRATTIS LURIS:D

Idag blir det Silverfang hos jennypenny, weeeheeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0