Sjuk!

Som vanligt blir jag sjuk på en timme, hinner inte bli förberedd på det med snuva eller något, pang bom så blir de feber, sen kommer smällen med allt annat! När Mathias var här och allt:(

Mathias kom i fredags natt, gick och lade oss nästan direkt för att dra oss ut i backen tidigt nästa dag, åkte hela dagen i Åre, mest i Ullådalen, åt en super god lunch i Ullådalsstugan! MUMS!! ses där igen=)

Efter backen åkte vi in till byn, gick in på rean på Åre skidsport, hittade massa fina snowboards och ringde mamma och pappa efter lite födelsedagsbidrag till den, fick 1000kr:D så det blev en fin Capitabräda med bindningar=)
image8
så ser den ut!=) fram och baksida!

sen åt vi på Pigo på kvällen, kände mig inte så superbra i kroppen! Och på natten fick jag hög feber, kallsvettades, hostade och mådde allmänt skit, sjukanmälde mig dagen efter och hade feber hela dagen, typiskt som jag sa att Mathias var här just då!:( Men som tur är så åker jag hem på torsdag!:D

Idag har jag inte gjort så mkt, tagit det lugnt, känner mig inte så superfrisk  än så stannar nog hemma imorn igen så jag slipper bli sjuk igen senare, inte så bra att jobba ute när man har varit/är sjuk!

så krya på sig nu, sova..(igen) nu:P
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0