dåligt!

av mig, jag vet frippi! förlåt!
måste börja skriva oftare, måste fixa ett foto till bloggen så jag kan få min header av frida!=)

jobbar just nu, har fått jobba en del den här veckan, Segelsällskapet hade årsmöte här i onsdagskväll sen barnkalas i fredags och heldagar igår och idag=)

Spex igår!!! gryymt bra=) var lite osammanhängade och kunde inte riktigt finna en röd tråd genom spexet, men de var fortfarande grymt kul och lätt värt att gå på! Direkt efter spexet åkte jag hem till Linn för förfest, sjöng singstar och hade jätte kul=) sedan blev de krogen, var rätt mkt roligt folk, de är ju alltid svårt att komma fram vart man än ska:P gick hem runt halv 2, skulle ju jobba idag också, sen var jag rätt slut för de blev inte mkt sömn i fredags, frida och klara var hemma hos mig och vi såg film, snackade och såg massa roliga klipp på youtube! Klara fick skjuts hem lite för tidigt:( men de tar vi igen en annan dag! frida och jag satt och såg sensless (så hette den;) tills klockan var typ 2, sen åkte hon hem, jag började se sthlm boogie och helt plötsligt kommer Mathias hem rån sundsvall, då är klockan redan halv 4:P inte mkt sömn som jag sa, men de har gått bra ändå!

ne, ska försöka fixa en bild nu ikväll, eller kanske imorn:P frida du får ta och peppa mig lite så jag får något gjort!=)
Ikväll blir det grillad fläskfilé hemma och kanske 21 på bio senare=)

jobba onsdag, lördag denna vecka, alltid något;) deltidsarbetslös..vad gör man på dagarna egentligen?! på något sätt går dagarna framåt ändå, eller hur frida och klara;) Emma får inte räknas in för hon jobbar ju i princip varje dag ändå;)

nöjd?;)

Kommentarer
Postat av: Frippi

Oyeees ;) Också ett inlägg idag också va ;p Blev
det bio? Sitter och käkar toast nu sen jag på Älandsbro Skola och jobba, wish me luck! ;)

2008-05-19 @ 12:01:09
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0