lördag!

Löning tycker vi om, dock inte när man är skyldig far sin massa pengar, har lyckats få ner en skuld på över 4 tusen till nåt på 1500 iaf, mkt nöjd! nu får han vänta lite på mera pengar!:P

Var i Birsta i förrgår med Frida, Fanny och Linn. man kan inte hålla sig när man går in på Gina Tricot, de är ju förjäkla snygga saker där ibland, och billiga=) så jag kom iväg med ett långt turkost linne (som en klänning) och en tubkjol (svart) mkt nice om man matchar ihop dem! nöjd faktiskt, även om mitt konto inte tyckte likadant. Fick iaf liite pengar från technichus igår så, så farligt var de inte=) Gjorde av med pengar på morgonen också för jag gick och klippte mig hos Ida-Maria! det var...mkt intressant:P Mkt nöjd med håret ivf!!

Igår gjorde jag inget speciellt, när mathias gick och jobbade träffade jag hanna på stan, vi gick runt ett tag, köpte lite godis och sen när hon åkt iväg till Sundsvall för att klippa sig gick jag till Attityd och införskaffade en hårinpackning för 209kr, ännu en smäll på kontot. men de behövs faktiskt, håret är torrt som en..torrboll;P

Idag ska jag jobba lite, ska snart iväg på systemet åt Klara och sen jobba från 12-15.30, alltid något=) samma tider imorn, skönt att någon lör,sön inte börja tio! Jobbar varje lör,sön nu fram till 9e augusti!!!! Undantag av midsommarhelgen och helgen efter det, kuuuuul!!!!!

Ikväll blire mys med schlager, lite gott att dricka, singstar och så med lite tjejer! bra lördag!
tjipp åe..tjipp!



Kommentarer
Postat av: Lurfilur

Hörru don't steal my line!!

2008-05-24 @ 19:23:02
URL: http://fannysvanholm.blogg.se
Postat av: Frippi

Taaack ^^
Hoppas ni har GRYMT kul ikväll nu! :D

2008-05-31 @ 19:54:43
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0