halvledig!

Idag har jag haft hela dagen fri att gå på stan och inte göra något viktigt alls=) Jag, mamma och Fanny åt lunch på kina, tack luran för lunchen;D Sedan åkte jag hem och började kika lite ¨på Juno, jäkla bra film dedär!=)
Gick sedan en sväng på stan med Carro, de är farligt dedär med stan, kom hem med lite tandtråd (på tandläkarens beordran), nytt smink, en fin klänning=) vips var de lite mindre på kontot, men de äre värt! På väg till bilen kommer Carro på att hon funderar på att färga håret brunt, och klippa topparna, hon hade hittat ett klippkort hos en frissa för att få en gratis klippning, men det fungerade visst inte för de var bara stammisar som fick använda det där. Carro var ändå sugen på en förnyelse så vi gick in på H&M och köpte färg och åkte hem till mig så jag fick lov att klippa henne, första gången jag klippte en tjej men det blev faktiskt jätte bra! Sen försvann också hennes blonda hår i ett nafs då vi färgade det, Line blev brunett! med lite röd ton i, skitsnyggt:D Hon blev så nöjd så!

Efter maten åkte vi till technichus för jag skulle jobba mellan halv 7-strax efter 8, en grupp som ville di och leka lite och de kunde de väl få=) blev lite extra i plånboken tills nästa månad!

Nu har jag precis sett färdigt Juno och ska snart sova tänkte jag, är galet trött! Får se om jag lyckas, de brukar ju komma saker i vägen så jag inte kommer isäng förrän efter 12 ändå! men nu jäklar;)

TJIPP!

Kommentarer
Postat av: Luris

Hehe fick låna en stor tröja av Henke för länge sen, haft den på jobbet, verkar som att alla vill ha den för alla snor den av mig hela tiden, men den är MIIIN, jag fick den, han sa det, sen hade han glömt att han sa det, men det skiter jag i ;P

2008-11-19 @ 23:57:28
URL: http://fannysvanholm.blogg.se/
Postat av: Frida

Elin, dags att uppdatera igen va ;) Har du haft en vild partyhelg? :p

2008-11-23 @ 13:36:39
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0