Kallt!

var inte det roligaste att köra hem från stugan idag, slask hela vägen till E-4an, det blev till att kör ganska sakta vägen dit!Jag och Line åkte till stugan igår kväll när jag slutat jobbet och mamma kommit från sundsvall! hann med några vänner-avsnitt innan det var dags att sova, idag gjorde vi mest ingenting, tog de lugnt och såg lite på vänner, idag också;) men nu har jag sett alla säsonger! haha, de gick jävligt fort alltså, de är ju några timmar alla tio säsonger=) Nu har jag bara lite extramaterial kvar som jag får kika på sen! Fanny hadlnat hem enhel hårddisk med filmer så får nog föra över en del av dem till vår hårddisk så jag kan kika på film ist för vänner=)

Men innan dess ska jag läsa ut boken jag började på igår, "låt den rätte komma in", kom på bio i våras också, men boken är förjävla bra! blev fast på en gång!! Råkade glömma den i stugan men får hem dne imorn så bara att fortsätta då, den är en skräck/roman så får nog läsa när jag har folk omrking mig;)

Jag och line har nu sett idol och sitter i annas/fannys lägenhet nu och softar, jag hade barnkalas på technichus ikväll och line var snäll och hjälpte till lite:D Ska jobba hela helgen och har kalas imornkväll också! sen blir jobb tills på onsdag då jag är ledig och sen är jag inte ledig förrrän fredag vecan efter:S men mkt jobb blir bra med pengar så jag klagar inte! börjar ju inte förrän tolv på midlanda så det ska nog gå bra!=)

Nu vill jag bara få reda på vart jag ska bo i åre, jenny och malin ska vist bo på staff (som jag bodde på förra året) men jag har sökt enkelrum på kläppen och hoppas verkligen jag får det! Det är ingen stor chans eftersom de knappt finns np enkelrum där, men känner inte för att dela rum där:S Vi får se!=)

Nu ska vi fortsätta se på tv, hoppas du är nöjd med uppdateringen frippi;)

TJIPP!

Kommentarer
Postat av: Frida

oh yes I am ;)

2008-11-15 @ 16:11:06
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0