Ny dag

Idag flög Mathias till Kanada, efter en mellanlandning i londin då vi snackade lite på telefonen så känns de som att de kan ta ett tag innan vi kan snacka lite längre nästa gång. Han har lovat att försöka hitta ett bra internetcafé snart, I like skype!

Nu sitter jag och ser vänner, som vanligt se senaste dagarna:P Köpte alla säsonger på Mediamarkt för bara 799:- tror jag och Carro såg flera timmar igår! Men har flera säsonger kvar så har något att göra iaf;) Jobb, vänner och andra vänner! Inte så lång tid kvar tills jag åker till Åre heller, så tiden går nog snabbt tills dess=)



Kommentarer
Postat av: caroline

men hallå här! stopp och belägg! sitter du alltså och nöter vänner utan mig? vad är nu detta för fasoner? :D



är det meningen att jag ska hoppa in vid tredje? grr, puss gullet! loveu! <3

2008-11-06 @ 02:27:52
Postat av: Frida

Nu får du ju lov att börja uppdatera va ;)

2008-11-13 @ 21:38:41
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0