Storm!

"Stormen drabbar flygen värst" Jo jag tackar jag! De märker man när man jobbar på en flygplats! jag blev väck igårmorse av att det var kaos i restaurangen på midlanda! Fick åka till HH och köpa typ 120 yoghurtar, 5 liter grädde och 8 liter mjölk^^ Innan det var dags att brumma till midlanda. Det var faktiskt lite kaos, de hade varit kö från att Fredrik och jenny kom till jobbet, och inga av flygen som skulle gått på morgonen hade typ lyft! Många var inställda och många var sena! Bara på eftermiddagen när jag skulle stå nere i cafét så var det 5 plan som skulle gå 3 var inställda och 1 försenat på 2½ timme, så 1 av 5 plan gick igår. Sista flyget skulle ha gått vid 4 då, men såklart var det det flyget som var försenat så de kom inte iväg förrän vid kvart i 7! Såklart fick de Sas-kuponger så jag fick ringa ner fredrik och jenny när det blev en kö utanför cafét! Men det gick bra, och tur att de var kvar så jag fick hjälp=)

Får hoppas att det inte är lika mkt förseningar idag, så jag kommer hem någon gång!! och imorgon är jag leeediiig:D ska bli så jäkla skönt!!=) Har bokat in en tid hos en kiroprakton nästa tisdag också, ska bli så skönt att få knäckas ut totalt! jag med min rygg som knäcks bara någon tittar på den...typ.

ska passa på att tipsa om en liten blogg jag läste igår...http://uppdraglinn.blogg.se <--vet inte hur jag får länken i färg:P
lilla linn har börjat blogga hon med, och med galna uppdrag hon ska berätta om! Ska bli kul och se vad nästa uppdrag blir!

TJIPP

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaa, du är för söt du :) Det gjorde jag säääkert ;)

Blev det en lugnare dag idag? Let's hope :) Har ju inte blåst sån storm idag väl? Eller? Fast igår gick ju i och för sig inga plan från Arlanda för att det snöade så mycket :p Och såå himla mycket snöade det faktiskt inte, är ju det jag säger. Typiskt stockholmare :p

2008-11-25 @ 17:42:59
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Linn Westlund

Vad gullig du är;P

2008-11-25 @ 18:18:23
Postat av: Frida

Härligt :D Och helt underbart med en helt ledig dag!! Önskar man hade det ibland.. Just nu längtar jag efter att få en dag då man slipper känna stress över nåt!! Sov du länge idag? =) Puss :D

2008-11-26 @ 15:35:33
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0