Tisdag!

En dag till, sen är jag ledig! eller ledig och ledig, ska jobba två timmar på technichus imorn:S Räknade ut att jag har inte en HELT ledig dag på nästan 3 veckor:S Är inte ledig förrän första december! men det går nog bra, Inte så superlånga pass och tiden går ju fort iaf! Men en dag till skulle jag nog vilja ha! vi får se vad som går att fixa;)

Mailade Kicki igår om boende också! Fick svar imorse. "Eftersom du önskade kläppen så har jag lyckats pussla till dig det enda enkelrummet vi har där, men saker och ting kan ändras, just nu ser det ut så så håll alla tummar du har!! ". Men va skönt det känns! att det äntligen är någorlunda klart och jag verkar få det jag vill ha!=) Om det är de rum jag gissar på så är det väldigt litet, men det kommer iaf vara mitt och jag slipper dela och det är hela grejen, plus att jag får bo där jag vill=)

Nu ska jag stiga upp, göra mig klar, posta lite brev och sen åka och jobba=)

TJIPP!

Ps. I love mathias;) <3

Kommentarer
Postat av: jennie

Åh tack! Vad snäll du är!:) Hoppas att jobbandet går bra:)Kramar

2008-11-19 @ 07:56:42
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0