Totmüde!

Jaa, dödstrött är vad jag är! Steg upp klockan 6 och åkte till Midlanda för att jobba lite i fredags, skönt att vara ledig en kväll tänkte jag, men ack vad jag bedrog mig! Runt 2 ringde Karin från technichus och Anna hade fått förhinder och kunde inte jobba på kalaser som skulle vara samma kväll, efter många om och men tackade jag och skulle få en extra timmes betalt för att jag ställde upp. Vad jag man inte! Fick skjuta upp min mysmiddag med Sara nån timme bara:P

Man var ju rätt trött efter att ha jobbat typ 12 timmar i sträck, efter många dagars jobb i sträck på det. Men Det blev middag, vin och Idol innan vi tog en sväng på Svenssons och dansade av oss lite! Mycket kul, tack Saris:D

Dagen efter steg jag upp och jobbade hela dagen på Technichus, så när vi skulle äta middag på kvällen, jag Emma och Malin var det jag som höll på att säcka ihop efter maten, men jag höll ut och stannade kvar till klockan nästan var halv 11, sen gav jag upp! jag var för trött för att orka lyssna eller prata, haha:D Åkte hem och somnade ist, med ett upphåll för att msna lite med Tias;D Jobbat hela dagen nu också, sen är jag ledig på onsdaaaaag:D Undrar vad man ska hitte på då?=)

Snart bär det iväg till Åre! Åker upp den 6e ser det ut som:D

TJIPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0