Fest

Sitter just nu hemma hos Malin som har utflyttningsfest, de ska flytta ur lägenheten i veckan så det gäller att passa på=) Har mycket trevligt, vi är väl ca 12 tjejer eller nåt som har kul, vet inte riktigt när det är dags för krogen, vi får se! de blir väl att någon ropar "en minut sen drar vi" när som helst som det bruker=)

Telefonsamtalet jag skrev om i förra inläget kan jag iaf säga att jag fått, Micke Tallabacka ringde på kvällen och jag har fått jobb på Midlanda Restaurangen i cafét där, ska först och främst jobba i cafét och så, sen kommer jag väl få lära mig om cateringen och alla lådor som vi ska göra till alla flyg. Känner inte att jag har koll på någonting om det. men cafét känns lugnt, har ganska mycket från Technichus som jag kan använda mig av. Så det ska nog inte vara några problem..hoppas jag=) känn skönt att ha fått ett extrajobb så jag har några pengar iaf innan jag drar till Åre. Kan ju inte säga att jag kom därifrån med några pengar förra året, och ändå hade jag med mig mer än 10.000 kr:S alla pengar går på ny utrustning osv osv=)

Åkte ju till ö-vik med mathias också, hade det jätte mysigt på badet! Dock hittade jag inga skor där, ändå gick jag in i varenda sko-affär som fanns där:/ hittade några på slutet men då var jag så less så jag orkade inte haha! måste nästan ha med mig fanny eller mamma för att jags ka veta vilka skor jag ska köpa, är värdelös på sånt!=)

en månad kvar....sen åker Mathias till kanada...:/ Tungt som fan! Får ta vara på tiden som är kvar! sen ses vi inte på kanske ett halvår. Usch! Men en månad kvar iaf=)

Tjipp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0