Halloween

Idag kommer det visst folk och plingar på dörren...tror jag inte ska vara hemma :P

Var med fanny och Linn till Birsta igår då de var på jakt efter något bra till halloweenfesten de ska på imorn, jag kände inte direkt för att köpa något när jag inte riktigt vet vilka andra tjejer som jag ska festa med ikväll! Får fixa nå vampyrtänder bara eller något^^ Fanny och Linn hittade iaf en jäkligt snygg outfit=)

Mediamarkt hade/har ju någon slags Oktoberfest/1års jubileum så vi åkte dit och kikade, helskotta va de hade dragit på med grejer. Fanns skitbilliga dvd-boxar och amssa annat! jag råkade få med mig en vännerbox med alla 10 säsongerna för 799kr! Bad mamma gå på pricerunner på internet och där låg boxarna på över 1000kr överallt, känns som en bra affär?:)

Nu ska jag snart gå ner på jobbet, sista dagen för den här veckan, de har varit tungt!! Technichus har väl haft runt 200-300 pers varje dag, och man blir jävligt slut av alla barn som skriker och alla som ska ha korv, pannkakor osv osv. Men fredagar brukar vara lite lugnare så jag hoppas på det så vi kan ta det lugnt idag:) Vill ju inte vara helt superdupertrött ikväll!

Ps. Det snöar ute:D MYS!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har inte sett den än.. Ville inte att mamma skulle läsa upp morfars dikt i telefonen heller men men..

2008-11-02 @ 15:40:28
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0