Jobbjobbjobb

Nu rullar dagarna på iallafall! nu saknar jag iallafall en ledig dag, jobbade helgen och varje dag den här veckan förutom fredag, men den ska uppskattas! Ska sova, äta lunch med Tias och bara mysa=) Sen ladda för en helg på Technichus! Blev bjuden på personelfest där om två veckor, ska bli grymt kul!!:D

Jobbet går iaf bra, står ju mest i restaurangen där själv på dagarna, och har nu fått koll på det mesta så de känns skönt! Ska bli kul med lite mer pengar denna månad än bara lönechecken från Technichus, man klarar sig på den lönen, om man heter Elin iaf! Men man tackar inte direkt nej till några tussingar till;)

Ikväll jobbade jag och kom hem halv 8, sen åkte jag en sväng till Johan den III där Mathias satt med sin pappa och bror, vi drack en öl och hade det trevligt!=)

Frippi! JA kom hem en lite helg och mys med mamma, men en liiten timme kan jag väl få så vi kan fika?;D ring mig snart!:D

Tjipp! (blev en kortis idag, tröttis=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, vi får se hur det blir helt enkelt :p

2008-10-10 @ 08:50:31
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0