Regn och Rusk!

Det här är en sån dag man ska ligga inomhus med en bra bok i handen och uppkrupen med en fit i soffan. Jag är hemma men jag sitter ist framför datorn, det fungerar det med!=) Men helst hade jag såklart jobbat.

Mathias och jag har idag varit tillsammans i 13 månader ;D Vi åt lunch på Portalen idag, skulle helst ha strömming men det var slut så det enda de hade kvar var nötskav och ris, men det var grymt gott tyckter jag iaf=)
Nu håller jag på att tvätta hemma, ska väl ta itu med tvättkorgen också, sen göra mat! Känner mig som en hemmafru! Har maten klar när alla kommer hem från jobbet, och viker tvätt, plockar undan alla kläder och tvättar och torktumlar dem såklart. Inte det jobbigaste arbetet men det tar ju tid:P

Ikväll blir det iaf film med tjejerna! kanske blir att man beställer lite mat från mini också, dock när jag lagat mat här hemma känns det som att man hellre lägger pengarna på något annat! Som t.ex veckans höjdpunkt när jag och mathias ska till Ö-vik på fredag och gå på paradisbadet! Och kika efter skor till mig på stan=) Vi var i birsta igår och letade! Och såklart hittar jag världens finaste stövlar! Men så finns dem inte i min storlek, och 39 satt bra på ena foten men inte den andra, och man vill ju kunan gå i dem utan att det gör ont:/ Köpte iaf ett par på wedins, men ska se om jag inte hittar några bättre i Ö-vik=)

Nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal! Vet dock inte hur länge jag kan få vänta eller om hon ens ringer...:/ men håller tummarna och därför skriver jag inget om det förrän jag vet mer=)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Lurfilur

Jag vet jag veeet! ;D;D

2008-10-01 @ 15:07:42
URL: http://fanny.svanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0