Snart ledig!

För en dag=) Jobbade förra helgen, ledig måndag sen har jag jobbat varje dag i en vecka nu, men onsdag och torsdag är jag ledig iaf:D Sköööönt!! Ska på personalfest med alla från Technichus på Torsdag också, MYCKET trevligt!

Hade ju tänkt att jag skulle slänga in en bild hur det ser ut där jag jobbar på midlanda, men jag glömmer ju hela tiden det! kan ingen skicka ett sms till mig och påminna mig att jag ska göra det, så kaaanske det händer^^ jaja, de är ett vanligt litet café bara=) Har inte varit med om någon försening än iaf, de sägs att det är döden!:S

Har varit en sväng hos Sara idag där hon och Anna hade bakat, vi såg lite på tv och sen åkte jag hem och nu sitter jag här och äter ett ägg och väntar på Tias;D Mitt liv, jobb, vänner och pojkvän^^ haha! I vinter blir de jobb, jobb, vänner, fest, snowboard iaf=) Och pojkvän på distans...

Nu ringde han och jag ska visst dit och sova, bara att borsta tänderna och åka dit då:P

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0