Trött!

Förstår inte varför man är som trättast när man sover som mest?

Hade personalfest med Technichus i torsdags, hade det hur trevligt som helst! Vi delades in i 4 grupper (vi var ca 15-16 pers)  och sedan fick vi göra ett rätt var! Jag kom i efterrätts-gruppen och vi gjorde små blåbärspajer med hemmagjord vaniljsås NAMNAM! Alla fick typ plats i köker iaf, vi var på portalen i deras kök=) Efter en 4-rätters middag så satt vi emst och snackade och hade det trevligt innan de flesta åkte hem runt kvart i 11, Jag och tre tappra tomas och en Lisbeth höll oss kvar och kom inte hem förrän vid halv 2=) De var för trevligt! Skulle dock upp klockan 6 för att åka till Midlanda och jobba, men det fick bara lov att gå! Sova sen;)

Btw! Fick upp carrolajnen på en långprommis på dagen, oj så hurtiga vi var!

 Sen var det roligt att stå och packa fina lådor till flyget dagen efter, trött och jävlig som man var;)


Åkte ut till stugan på kvällen där vi hade middag med Mathias mamma och hennes sambo Bertil, samt mamma och pappa då=) Mathias åkte in till stan tidigt dagen efter för att göra Högskoleprovet och jag sov ut innan jag steg upp för att sedan ta en långpromenad genom skogen. kan ju visa lite bilder=)

Såå glad att jag slipper det här nu, det var väl kanske 4 höstar med såna här lådor, att stapla och slå ur ute på plantodlingen i stugan, Line och fanny vet vad jag snackar om;)


Fin utsikt när man kommer ut genom skogen till havet!


För er som ville se framifrån, nu är det dock lockigt och inte alls nå stylat;)


De var "min dag i bilder" som frida brukar skriva;) dock kan inte jag fixa till det så de blir sådär snyggt som frida har men det här får duga det med;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, sen blir technichus hela veckan, det är ju lov och då blir mkt folk;)

Tjipp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0