Kär!

Jag är kär i en mr skinnjacka, och nu är den min!=) såklart pratar jag inte om en kille, utan en skitsnygg skinnjacka jag hittade på veromoda (eller vad det nu heter nuförtiden) igår, fick lägga undan den och tänka efter om jag verkligen har råd med den! Kom fram till att jag alltid velat ha en, jag behöver en jacka och den måste bli min;) Så jag får leva vääldigt snålt nu resten av månaden, och försöka hitta ett jobb!!

Jag och Hanna var och lämnade in cvn i slutet på förra veckan, så nu väntar jag på att någon kanske hör av sig! Jag ska höra av mig till några fler ställen, jag orkar inte vara ledig hela tiden, det är inte så kul som det låter när alla andra jobbar, och syrran som har hur mkt pengar som helst nu...den jäveln;)

Nu sitter jag och väntar på att nya avsnittet av One tree hill ska komma hem! Sen ska jag hämta mamma klockan fem, så ska vi äta take away från thai:D Aldrig ätit där så de ska bli gott!!

TJIPP åe...hej!

Kommentarer
Postat av: Luris

Haha vadå hur mycket som helst? Ska ju leva på dehär pengarna till slutet på oktober då första lönen kommer? :P

2008-09-10 @ 15:25:28
URL: http://fannysvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0