kvällsjobb!

Om ca två timmar ska jag infinna mig på technichus=) Ska ha fem-kamp och middag med en grupp på 20 pers från kristinaskolan! Fick jobba rätt mkt förra veckan! Fick jobba 8-16.30 tis, tors. Och sen 10.30-16.30 lör och sön=) helger känns bra iaf, då vet man att man får rätt bra betalt=) Så idag då! Sen framöver har jag skrivit upp mig på rätt många pass. Dock är det varje helg fram till december typ:S Men har iaf fixat ledigt helgen innan Mathias åker. Då är han MIN, nästan hela helgen iaf!;) Får inte glömma att det är halloween och fest då;)

I lördags var det också fest! En ganska lugn fest för mig men ändå, hade skit kul:D Jag, Carro, Hannah och Anna var hemma hos Sara och spelade "Så det kan låta", grymt kul spel:D Bra till förfest iaf! Fick igång allihopa på "Fader Abraham" ;) Gick på krogen runt 12, gick in och hälsade på Saras jobbarkompisar på Svenssons och sen en sväng på gennys! Sedan gick jag hem och lade mig breve en sovandes Mathias=) <3

TORSDAG! eller kanske de blir onsdag ska jag se Mamma Mia igen:D Finns ett erbjudande om man är medlem på sagabio.com att gå och se den för 40 kr! Så sara skickade ut ett sms till oss tjejer igår om att vi borde gå och se den;D Mycket bra idé tycker jag!! De blir veckans höjdpunkt! (som det ser ut nu) Något bättre borde man väl kanske kunna hitta eftersom man redan sett dne en gång;) JO! En till veckans höjdpunkt är ju lönen som kommer på torsdag!!! men såklart blir de inte mtk kvar på den då jag fortfarande är skyldig pappa pengar sen i våras, och mamma för hennes mobiltelefon jag ska köa av henne när dne kommer tillbaka från servicen:P Skönt att slippa tegelstenen jag bär runt på nu;)

Frippi! We miss you!

TJIPP!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hrm, jadu. Har så himla mycket så just nu har jag inte ens hunnit fundera på att åka hem..

2008-09-23 @ 07:20:58
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0