Mamma mia!

Igår såg jag och flickorna mamma mia på bio!=) Några hade inte sett den och de andra såg den för andra gången! Jag bland dem! Lika bra andra gångn alltså, jag kommer köpa den så fort dne kommer i butik, den 30 november. Eller önska mig dne i julklapp om jag känner att ajg inte har råd med den då:P Jag ska ju upp till åre runt den tiden! Kicki ringde igår och sa att jag skulle få jobba i Torpliften iår med Jenny (woohooo) och att vi skulle komma upp på intro vecka 50!=) Kommer upp lite tidigare än de andra pga att Linbanan och torpliften ska öppna lite tidigare än de andra så vi som ska jobba där måste upp och fräsha upp minnet lite med medbringare och radion osv;)

Om en timme ska jag ner på stan och äta lunch med Mathias, och sedan fika lite med några söta flickor! Vilka det blev kommer jag inte ihåg, men Jullangullan ingår i truppen iaf!=) Så ska jag köpa en bok också!:D Jag har senaste veckan läst två Marian Keyes böcker. Dock hade jag redan läste dem sedan innan, men det var ca 8 år sedan!! Jag läste hennes nya "Är det någon där" när jag var på Cypern, helt GALET bra bok. Jag kunde inte sluta läsa...vilket gjorde att den var slut på en dag också men ändå! Alla hennes böcker (och jag har läst nästan alla) är bra, roliga, sorgliga och ibland helt galna! Så den nya boken kom ut i maj iår, men jag har inte vetat om den förrän nu när jag gick inpå hennes hemsida. Den heter "The Charming Man" och den fanns inne här i stan. Så snart ska jag ner på stan och sen kommer det vara svårt att få kontakt med mig;)

Har inte fått min lön idag!? hallåååååååååååå...:P måste ner på Technichus och fråga vad det handlar om! hur ska jag annars kunna leva?=)

Tjipp!

PS! I love Mathias;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0