Tristess!

Galet vad jag är trött! På att inte ha något jobb! Fick iaf två tider tills nästa vecka på technichus, vilket gör att jag jobbar 4 dagar iaf! även om det inte är så långa dagar så är det alltid något! Men sen då? Jag vill ha något mer! Ingen som vet något ställe som behöver folk?!

Har ju sökt på lite ställen, och ett ställe vet jag (eller har fått berättat för mig) att de behöver folk, så har lämnat cv och hon som bestämmer där gick så lägligt på semester förra veckan:/ Men på måndag ska hon vara tillbaka, så bara att hålla tummarna på att hon kanske hör av sig!!=)

Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting alls, eller vara så lat att jag lägger mig och kikar på lite vänner? Eller ska jag ner på nstan och äta middag med mathias, fanny osv och slösa pengar på det? hmm! Får nog skita i de:P

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Frida

Uppdatering?

Vad händer där hemma va, va, va?

2008-09-18 @ 22:14:44
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0