Mördarveckan

Vi jobbar i ett treveckors-schema vilket betyder att första veckan är vi ledig torsdag, andra tis, ons och tredje mån,fre-sön. Jag är inne på den veckan man bara är ledig torsdag, vilket är grymt drygt då man gärna vill ta det lugnt den dagen fast ändå vill man ut i backen, det brukar bli både och, sova länge sen åka på eftermiddagen. Imorn får vi se vad det blir, kanske blir backen på förmiddagen och sen softa resten?

Har blivit rätt mkt utgång den senaste tiden, ska nog ta det lite lugnt så min ekonomi håller, pengarna bara försvinner i ett nafs här uppe, och nu måste jag beställa lite böcker på internet. Har precis läst ut "om jag kunde drömma" av stephenie meyer och kom på att det visst ska finnas tre böcker till eller något, wiho säger jag;D Om jag kunde drömma har också kommit ut på film nyligen, Twilight heter den. Måste ses snart!!

Nu ska jag och Måns se klart silver fang, vi är inne på sista cdn av 5 så det är grymt spännande, hihi=)

tjippåhej


Kommentarer
Postat av: Frida

Har du inte sett Twilight?! :o Det måste du ta tag i bums! Den är grym!! :D

Saknar dig hun! (fortfarande)

2009-01-22 @ 16:53:51
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0