Resumé

Jag fick lite inspiration av fanny nr jag läste hennes inlägg om att tänka över vad jag gjort detta år....
jag började året med att fira tolvslaget här i Åre, allting var nytt, nya människor, första gången jag flyttade hemifrån, distans förhållande med mathias, allting var helt nytt och det kändes faktiskt underbart! Våren flög föbi fort som fan, fanny, tomas, mathias osv hälsade på mig under våren och jag har grymt härliga minnen från allting! Att säsonga är som jag skrev någon gång i maj, det bästa jag någonsin gjort, men jag har ändrat mig...det var att komma tillbaka!

I sommar jobbade jag på Technichus från att jag kom hem tills att jag åkte nu i december underbart jobb med helt och hållet grymma människor! Vill verkligen tillbaka och jobba i sommar...och då med carro som "tagit över" /"lånat" (hihi) mitt jobb!=) Kommer att bli grymt!!

Jag var arbetslös i ca 3 veckor innan jag genom en slump fick jobb ute på midlanda i cafét/restaurangen där, det betydde enormt för min ekonomi, jobbade ibland 10 dagar i sträck men det var det värt!=) Mathias åkte till kanada efter att vi varit tillsammans i över ett år! Ni vet väl redan eftersom många kollar facebook att vi gjort slut. Jag vill inte prata om det men jag hoppas att vi kan hitta tillbaka till varandra när han kommer hem. Men än så säger jag inte.

Jag valde att åka tillbaka hit i september och så fort jag kom upp kände jag att det var rätt beslut, jag har träffat de flesta vänner från förra året, jag bor på ett nytt ställe med helt underbara människor! vi känns som en stor familj och jag trivs verkligen! Jag och Jenny började nästan gråta när vi förstod (idag) att det är januari och att vi snart flyttar hem igen!? Det är patetiskt jag vet men vi vill verkligen att tiden ska stanna! Det kommer att bli grymt svårt att lämna allt detta iår, men ändå vet jag att om allting löser sig som jag hoppas kommer jag ha något annat att längta till!

Jag vill och hoppas att detta ska bli ett kanon år! Vad som händer i höst är inte riktigt klart än, men kanske blir det umeå och plugg som gäller, only time will tell!
Pussåkraam!
Jag saknar dig alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0