Aaaaah damn!

Försov mig i morse, såå typiskt! Hade ställt klockan på kvart över fem för att en timme senare kunna ta bussen till praktiken klockan 7. Såklart väcker Matte mig när hans klocka ringer tio i 7. damnit! Spöregn så jag kan inte cykla vilket går snabbare än buss, men som tur är gick det en buss 10 över 7, ringde och sa att jag skulle bli sen och sprang sedan ut till bussen!

Haft en kul dag idag, hjälpte till på boendet med lite duschning och sånt innan jag och min handledare tog med boende till sjukhuset för en undersökning, intressant och kul att se lite nytt=) Nu har jag precis ätit, fiskbullar! jaa jag gillar det! Fanny ringde just, vill ha mitt ket nuuu! Hoppas på imorgon!!

TJOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0